Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Ela - 3 augusti 2014 04:58

Hej bloggen!

Nu sitter jag på flygplatsen och väntar på det sista flyget för att komma till honom <3. Jag fryser som fan och har varit hungrig hela natten. Jag beställde en dyr thé med mjölk för att värma mig. Jag är trött, frusen och har ont i huvudet. Jag hoppas att jag kan sova en timme eller två i planet.


Jag har börjat kolla jättemycket på proteinpulver som man kan blanda med mjölk eller vatten. Jag smakade en färdigblandad med chokladsmak för några dagar sedan och den var verkligen jättegod! Smakade oboy eller rättare sagt exakt som pucko smakar :P Jättegott!


Jag drack för några år sedan ett proteinpulver från gymgrossisten med hallonsmak men den var så jävla vidrig så jag höll på att spy varje gång jag drack den. Efter att påsen tog slut som jag tvingade i mig så ville jag absolut inte köpa något liknande igen. Men nu när jag smakade denna färdigblandade proteindryck med choklad så blev jag verkligen glatt överraskad att det kunde smaka så gott. Jag kan nämligen ha ett enormt sug ibland efter att dricka choklad, vilket jag också har gjort ibland vilket har lett till ett överdrickande följt av skuld.. Men nu försöker jag hitta ett nyttigare alternativ med ett proteinpulver med chokladsmak, då det smakade precis som pucko, som då har få kolhydrater och mycket protein. Resultatet skulle inte bli lika katastrofalt om jag skulle överdrivna mig på det. 


Dock så finns det en hel djungel där ute med olika märken och sammansättningar. Men jag är klar med att det är en god chokladsmak jag är ute efter. Jag får leta runt lite. Jag är lite inne på ett som finns på min favorithemsida Top Formula med deras eget märke. Det pulvret skulle tydligen vara gott. Men alla har ju olika uppfattning om vad man tycker är gott så man kan inte vara helt säker. Det finns tyvärr inte heller några prover som jag kan beställa utan det är en hel påse som gäller.


Om någon annan här har tips på ett gott chokladproteinpulver så kommentera det gärna :) Puss!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här 58 kg och var mycket tillfreds med min kropp även om jag inte var helt nöjd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI-räknare

BMR-räknare

Powered by BMR Calculator

paca soup

Free I Love My Soldier Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards