Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Ela - 1 augusti 2014 12:21

Hejsan bloggen!


Imorgon smäller det! Då bär det av till flygplatsen och slutligen till min pojkvän :D jag har varit alldeles prillig hela natten och somnade inte förrän kl 5 i morse. Så nu har jag precis ätit lite brunch med broccolisparris, bladspenat och kalkon med en matsked vitlöksdressing.


Jag måste packa sen, och det är bråttom. Jag är en typisk tidsoptimist och är alltid ute i sista stunden. Vet så många gånger jag trott att jag skulle missat planet. Jag vet inte riktigt vad jag ska packa, vilket förlänger packtiden dramatiskt. Jag kommer ändra mig och ångra mig många gången innan allt är klart.


Igår kväll så tränade jag 2 timmar på Friskis och svettis. Det kändes såå bra och jag kände hur det tunga och nedstämda släppte :) jag kände mig som vanligt (glad) igen. Jag hetsåt inget alls på kvällen trots att min pappa hade köpt hem en hel påse full med lakrits vilket jag älskar. Jag kände att jag inte behövde det. Jag var redan så glad efter träningen. 


Nu ska jag i alla fall börja packa, sen gå en promenad, sen fortsätta packa och sen kolla några böcker jag måste ha med mig då jag ska skriva en omtenta det första jag gör när jag åkt till universitetet innan min kurs börjar.


Jag ska bo i en jättefin, alldeles nybyggd studentlägenhet med ett eget litet kök och badrum. Jag är så glad! :D Jag har nämligen varit lite orolig ett tag då de inte har hört av sig sen jag skickade hyreskontraktet för över 2 månader sedan. Så jag ringde dem igår och fråga om allt var ok. Det var ok allting sa de och jag var välkommen att hämta nyckeln den 1:a september. Wiiiiee :) Jag måste dock hitta ett tillfälligt boende den första veckan jag är där då jag ska skriva omtentan i slutet av augusti. Men det går säkert bra, jag kan ju ta in på vandrarhem. Det brukar vara reducerat pris för studenter.


Men först ....!!! 2 veckor med älskling   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här 58 kg och var mycket tillfreds med min kropp även om jag inte var helt nöjd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI-räknare

BMR-räknare

Powered by BMR Calculator

paca soup

Free I Love My Soldier Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards