Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

Hemma igen, borta från älskling..

Av Ela - 18 augusti 2014 19:40

Nu är jag tillbaka hemma igen.. vill inte vara här, vill vara med älskling. Men jag ser ändå fram emot att få flytta till nya lägenheten och börja skolan igen. Jag har fått nya mentala krafter efter all den närhet och kärlek jag fått på min resa.   Han och jag   Det ska bli VI föralltid hoppas jag. Bara jag blir klar med utbildningen så ska vi äntligen få vara tillsammans.   


Jag har kommit lite ur fas med maten på resan. Jag har ätit alldeles för mycket och bara bara bara onyttigt. Jag bröt den trenden idag då jag lagade en tallrik gröt med physialisfrön som jag tvingade i mig. Efter denna tallrik med gröt så ska jag fasta i 24 timmar för att sedan rensa min kropp med vätska och grönsaker. Det kommer bli bra!


Under resan blev jag sjuk tyvärr och det sitter i fortfarande.  Jag är trött i huvudet och hostar mycket. Men om jag vilar tillräckligt så går det över. Jag är inte på humör för någonting än att ligga i sängen.


Jag försöker leta efter ett par snygga svarta benvärmare. Tycker att det kan vara så jäkla snyggt ibland. På EvasUnderkläder.se så har den några som jag är ute efter, dock så kostar de ganska mycket. Jag får se om jag lyckas sapara ihop lite pengar så kan jag köpa mig ett par till vintern.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ela - 19 augusti 2014 09:00

Det har hänt igen.. I brist på nagellack, som hjälper mina naglar att bli lite starkare och skyddar dem från att gå av, så har nu ALLA mina naglar gått av!    Långt ner också.. Dom spricker lixom långt nere på ena sidan och då måste jag ju klippa ner...

Av Ela - 3 augusti 2014 04:58

Hej bloggen! Nu sitter jag på flygplatsen och väntar på det sista flyget för att komma till honom <3. Jag fryser som fan och har varit hungrig hela natten. Jag beställde en dyr thé med mjölk för att värma mig. Jag är trött, frusen och har ont i ...

Av Ela - 1 augusti 2014 12:21

Hejsan bloggen!   Imorgon smäller det! Då bär det av till flygplatsen och slutligen till min pojkvän :D jag har varit alldeles prillig hela natten och somnade inte förrän kl 5 i morse. Så nu har jag precis ätit lite brunch med broccolisparris, bl...

Av Ela - 31 juli 2014 08:45

Hejsan!  Mitt allra första blogginlägg kommer handla om tandblekning!!  Just nu ligger jag här i min säng och har precis tagit ur blekskenan som jag haft över natten. Enligt instruktionerna så får jag inte äta på minst 4 timmar efter att jag har ...

Presentation


Här 58 kg och var mycket tillfreds med min kropp även om jag inte var helt nöjd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI-räknare

BMR-räknare

Powered by BMR Calculator

paca soup

Free I Love My Soldier Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards